2FA lukt niet

Informatie vooraf:

  • Het instellen van de twee factor authenticatie (2FA) is van belang als je de CSR Vragenlijst Stressklachten voor professionals afneemt.
  • Bij het inloggen is het enkel nodig het vak 'Authenticatiecode' in te vullen als je de 2FA al hebt ingesteld. Zo niet, dan laat je het vak leeg.

 

Open de Google Auhtenticator app op je mobiele telefoon. Zie je een code met '@webshop'?

  • Zo ja: Deze code ververst iedere halve minuut. Bij het inloggen is het nodig om de app op je telefoon te openen en de nieuwste code in te voeren. Mocht het desondanks niet lukken in te loggen:
    • Weet je zeker dat je het juiste e-mailadres gebruikt? (Soms hebben mensen meerdere accounts met verschillende e-mailadressen.)
    • Weet je zeker dat je ingevoerde wachtwoord klopt en dat er niet een wachtwoordmanager interfereert?
    • Je kunt de 2FA-code in je Google Authenticator app verwijderen en ons een e-mail sturen op info@csrcentrum.nl. Wij halen dan de 2FA van je webshopaccount af, zodat je weer kunt inloggen en de 2FA opnieuw kunt instellen.
  • Zo nee (bijvoorbeeld, omdat je een nieuwe telefoon hebt): Stuur een e-mail aan info@csrcentrum.nl met de vraag om de 2FA van je webshopaccount af te halen. Je krijgt van ons een seintje wanneer dat gebeurd is. Vervolgens kun je inloggen en de 2FA direct weer instellen op je nieuwe telefoon.